Friday, 20 April 2012

luahan haty seorang kekasih ..:(

                                           ASSALAMUALAIKUM !
hye u all , hm na shre lgy cte nieh .. tpy juz tok luahan isi aty yg tpndam nieh n bkn tok mnx smpati korang sume .. hm hrap phm k ! 


story nie pown psl cnye haty aku , mgkn tuhan da tntukan kau bkn jodoh aku .. so aku x bole buad ape n aku kena redha terima sumenye walaupown hati maseh ada prsaan sayang kt kau .. aku kena terima takdir yg kau bukan untuk aku ..kenangan kita bersama jadi pengalaman n telah mngajar erti kjujuran , kesetiaan dan kebahagian antara kita berdua .. baek atau buruk kau tetap aku terima sampai bile-2 dan aku akan cuba ubah apa yg bruk tuh jadi lbeh baek untuk masa depan kau .. 


selame 4 taon kita kongsi kehidupan dan andai kata memang kita xde jodoh aku mnta tlg halalkan sume yg kau prnah bg kt aku .. aku x mmpu ganti semula ape yg kau da bg .. kau da byk ubh hidup aku ..
aku juz bole doakan kau sentiasa bhgia dgn jodoh kau .. 
selama aku idop nie juga lah aku dapat pakwe , sumpah ! kau seorang sorang yg bole idop dlm hati aku .. hati x kn prnah tipu ape yg kita rasa .. 
kau cinta hati aku yg prtame n terakhir .. tpy klaw kita ada jodoh aku na brbah untuk jadi teman sehidup sematy yg setia n jujur pada kekasih hati yg sllu mmbri kbhagiaan .. aku na kekal , teringin sgad na idop bhgia mcm dlu dgn kau .. 
sedih bile tgok org laen bhgia dgn psngn msing-2 tetibe pulak airmata 2 mgalir .. aku x kn sng-2 lupe kn kau syg .. 
apa pown terima kasih ALLAH sb bg aku idop bhgia dgn dye .. antara kite byk tggal kngn n kngn 2 jadi rahsia peribadi dlm idop aku .. 


TERIMA KASEH ALLAH ....:)

1 comment:

  1. kau ni da la perampas !!kau gedik gn balak orang time kem PERTAHANAN AWAM tu ,kau buat sial lak kan !mmg bodoh lah ude tu kne kencing gn kau.dulu kau rampas balak org.skrg org rampas balak ko !baru ko tau kan !burit jenis ape kau ni ?ajak balak org memantat!mmg xmalu kau ni weyh !!cermin sket muke kau tu..meh aku tlong beli OXY tu untuk kau.nak??hahahaha!lancau kau ni !

    ReplyDelete